dilluns, 27 de novembre del 2006

El retorn del jedi

Malgrat he tingut el meu antic bloc inactiu durant força temps (més del que desitjaria tot i que l’únic responsable d’aquesta deixadesa soc jo mateix i la poca voluntat que he tingut de posar-me davant un full en blanc i deixar que les idees fluïssin lliurement) no per això han deixat de passar coses en el món que m'envolta. Faltaria més! Un no és res més que un petit gra de sorra minúscul que no té més importància que aquella que li vulguin donar.

Aquest breu lapsus en la història més recent m'ha comportat, a nivell personal, sumar un any més als 40 que ja tenia, més pèl blanc i menys en quantitat, alguna que altre expectativa gustativa complerta (gràcies "carinyu" pel sopar a Can Faves!!!!!!!!), la creació d'aquest bloc continuació d'aquell altre que tothom em deia que ja seria hora de canviar-lo (ja està fet tot i que podríem dir allò més exacte de "en construcció". Agrairé no m'emprenyeu més amb el tema), uns quants llibres més al sac (recomanable, per tots els que no vulguin literatura reflexiva, l'últim de la Matilde Asensi, "El origen perdido". Ideal pel tren tot i ser massa gruixut),una falta imperdonable (després d'anys i panys de fidelitat absoluta em vaig quedar amb les ganes d'anar al darrer concert del Boss a BCN), passejades i més passejades per la muntanya amb els meus dos setter irlandesos, algun que altre viatge (uf, que lluny queda Sicília en el temps), un cop molt fort a nivell emocional (la pèrdua d'una companya castellera)...

Ocupat? no em puc queixar. Dec haver fet de tot menys complir amb les obligacions autoimposades d'escriure de forma regular al bloc. Intentaré esmenar-ho i prometo, en properes entrades, fer us dels vincles, posar enllaços i altres històries estètiques. A, i com no, parlar també de política (avui no toca). See you later!!!