dimecres, 10 de gener del 2007

Back in the net


Maleïda tecnologia!!!!!!!! És veritat que els avenços tecnològics han estat vitals per millorar la qualitat de vida de les persones, però quan fa dies i dies que intentes publicar un post al bloc i no hi ha tu tia, no em queda més remei que posar a parir la informàtica i els seus derivats.

Des de finals de desembre que no puc editar res (per una vegada que la motivació principal no ha estat la desídia van els problemes tècnics i em trenquen el ritme!). M’explico per si a algú li pot ser d’interès: se’m va fugar la toolbar de l’editor (maleïda barra!!!!) i, conclusió, a més de no poder inserir fotografies, escollir el tipus de lletra, aplicar links... si intentava publicar el que escrivia a pal sec només m’apareixia el títol i el cos de text desapareixia per art de màgia.

Durant aquest període he provat tot el que els meus coneixements tècnics m’han permès (que tampoc deu ser tant) i no me n’he sortit fins avui. Vaig intentar aplicar el conte de la vella (editar amb word i aplicat un “tallar i enganxar” i res de res), posar-me en contacte amb el servei tècnic de blogger (tota una aventura que no us recomano si no voleu viure la resta del vostre temps frustrats), netejar cookies, historial, arxius temporals i tot el que faci falta (tururut setze hores). I avui, sembla que per art de màgia, ha tornat a aparèixer la barra. No em pregunteu com perquè ja he perdut prou el temps intentant posant remei al problema. Total tornarem a postejar i posarem un ciri a Sant Tecnològic no sigui que es torni a produir la desmultiplicació dels pans i els peixos (en versió moderna).

La part positiva de tota aquesta història és que tinc força posts acumulats que em permetran sortir a la palestra els dies que la inspiració sigui més aviat minsa.